söndag 3 mars 2013

Våren närmar sig

Soligt men kallt och blåsigt. Solen lockade många människor ute på en promenad idag. Jag hoppades att se snödroppar nånstans ute, men runt där var bara snö...


Men det börjar kännas att våren närmar sig i alla fall...


När jag såg den här bilen överbelastad med stenar, började jag tänka på hur många timmar man behöver  att lägga ner för att utföra ett sånt jobb??? Det här är kanske ett sätt att försäkra bilen mot stöld :))) 


:) Jag önskar er alla en härlig vecka! :)

5 kommentarer:

  1. У нас опять морозы и иногда солнышко)
    Всё равно скоро уже прийдёт тепло!)
    Роза, и тебе замечательной недели!!!

    SvaraRadera
  2. Роза, с наступлением весны! Интересные картинки:)))

    SvaraRadera
  3. Hejsan

    Vilka fräcka bilder. Den i mitten med mannen skulle man kunna tro är en levande staty. Är det så?

    SvaraRadera
  4. Hello Rose
    That is a lot of work to make the car empty, nice picture.
    Greetings Bets

    SvaraRadera
  5. Oj.. det den bilen var svårt stulen måste jag säga ;)

    Önskar dig en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!